Buradasınız

08 Nisan 2023 Tarihinde Yazılı, 25 Nisan – 05 Mayıs 2023 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru

08 Nisan 2023 Tarihinde Yazılı, 25 Nisan – 05 Mayıs 2023 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru

08 Nisan 2023 Tarihinde Yazılı, 25 Nisan – 05 Mayıs 2023 Tarihleri Arasında Sözlü Bölümü Yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavını Kazanarak Ankara Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan ve Asil Listede Yer Alan Adaylardan İstenilen Belgeler

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (2 adet)

- Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

- Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır. (2 adet fotokopiyi kişiler yanlarında getirecekler)

2- Öğrenim durumuna ait belge aslı veya tasdikli örneği (1 adet fotokopi ile birlikte getirilecek. Fotokopi Önlü Arkalı çekilecek)

- Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

- Lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (diplomasında hazırlık sınıfı veya 3+1 ibaresi olanlar getirecek) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği, (Lisede hazırlık okuyanlar diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

- Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği,

3- Son üç ay içinde çekilmiş dört adet  renkli vesikalık fotoğraf (Fotoğrafların arkasına ad ve soyad yazılacaktır. Fotoğrafların “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik” hükümlerine uygun olması gerekmektedir. )

4- Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu (Askerliğini yapmış olanların askere sevk ve terhis tarihlerini içeren terhis belgesi, askerliği tecilli olanların tecil tarihini gösteren tecil belgesi veya askerlikten muaf olanlar için muafiyet belgesi getirilecektir.)

5- Adli sicil kaydı. (e-Devlet çıktısı olabilir)

6- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet)

Formun aşağıdaki açıklamalara uygun şekilde, bilgisayarda iki nüsha olarak, silinti ve kazıntı yapılmadan eksiksiz doldurulması gerekmektedir.

a.  Vefat eden yakınlar için “VEFAT” yazılacaktır.

b. İki adet fotoğraf her bir forma zımbalanmadan yapıştırılacaktır.

c. Kişi hakkında verilmiş mahkûmiyet veya halen devam eden ceza davası varsa ilgili yer işaretlenecektir.

d. Formlar fotoğraf yapıştırıldıktan sonra fotokopi ile çoğaltılmayacaktır.

e. En son çalışılan yer kısmına iş yerinin adı - adresi ve çalışılan tarih aralığı yazılacaktır. Daha önce hiçbir yerde çalışmayanlar bu bölümü boş bırakacaklardır.

f. “Şahsın imzası” kısmı imzalanacaktır.

g. Güvenlik Soruşturması Formundan 2 adet çıktı alınacak. Ayrıca flash belleğe kaydedilecek ve formu doldururken yapılması muhtemel hataları düzeltebilmek için ilgililer yanlarında flash belleği getireceklerdir.

h. “Aileye Dair Bilgiler” bölümünde aile bireylerinin hem adres hem de irtibat bilgileri (telefon numarası) yazılacaktır. Adres bir bütündür. Adres yazarken semt ve il adının mutlaka yazılması gerekmektedir.

7- Mal Bildirimi Formu (Tek sayfa halinde önlü arkalı çıktı alınıp imzalanacak)

8- Sağlık Durumu Beyanına ilişkin dilekçe.

9- KPSS Sonuç Belgesi

10- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge. (399 veya 4/B’ye tabi kişiler ile sözleşmeli banka personeli belge getirmeyecek. Sadece 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi çalışan personel belge getirecektir.)


NOT : İstenilen belgelerin aşağıda belirtilen iletişim adresine şahsen 16 Haziran 2023 Cuma günü mesai bitimine kadar ulaştırılması gerekmektedir.

- Mal Bildirimi Formu Excel formatı

- 4, 6,7 ve 8 inci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.avdb.gov.tr internet adresinden temin edilerek doldurulacaktır.

- Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.

- Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.

 

Adres: Ankara Vergi Dairesi Başkanlığı, Personel Müdürlüğü  D Blok 3. kat  (322-325 numaralı oda)

Gayret Mah. Ahmet Hamdi Cad. No: 48 Yenimahalle / ANKARA